Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2008 23:56 - Тръгвам
Автор: blackroses Категория: Забавление   
Прочетен: 1847 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2008 10:20


Тръгвам! Бягам без да спирам,
Без да знам къде отивам.
Лягам, ставам, не оставам,
Уж съм жива, а умирам.

От заблуди във главата
Уморена е душата.
И без камък на врата
Тъй незначна е смъртта.

Без хомот и без окови
Скота тъпче чужди двори.
Хващам дявола за шия -
Друг да му е хаирлия.

После бавничко, полека
Пак по същата пътека.
Слънце дето не огрява -
Там и диря не остава.

Похотта ми е владетел
(и на грешките свидетел).
С колко болка и омраза
Ти сърцето ми беляза.

Рана кървава отвори -
Кръв и гной и сто отрови.
С жезъл огнен я разтваряш
И ехидно я дълбаеш.

Мъничко ми трябва само
да умра на твойто рамо.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
05.02.2008 00:25
Виж ти ... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackroses
Категория: Забавление
Прочетен: 84055
Постинги: 17
Коментари: 35
Гласове: 2348
Архив