Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2008 23:34 - много старо, но се сещам често ))
Автор: blackroses Категория: Забавление   
Прочетен: 1563 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.01.2008 23:48


Как искам да съм морска фея
Потънала във сини дълбини.
Желая на живота да се смея,
Да казвам, че не ме боли.

Аз искам да живея със орлите,
Да дишам въздуха на своите деди
Защо живота и смъртта са скрити
Във тези мънички, измислени щрихи.

Не искам да се моля и да питам -
Живот, защо не ми прости.
А по земята искам да се скитам,
Да  знам, че утре все ми предстои.


Тагове:   Много,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackroses
Категория: Забавление
Прочетен: 84222
Постинги: 17
Коментари: 35
Гласове: 2348
Архив