Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 16:23 - Ето ме и мен
Автор: blackroses Категория: Забавление   
Прочетен: 1637 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2007 17:12


Когато ми  идват идеи и не ги напиша ги забравям много бързо. Не си спомням какво беше, но ми хрумна нещо мноооого умно. После го забравих,  но за съжаление не ми хрумна нищо друго, с което да го заменя.

Тъкмо го бях забравила и той пак ме потърси. Разтърси ме силно и какво да му кажа: 
"Не ща да мисля за теб, имам по- добри идеи!" Как да го излъжа като нямам. Нямам ни най - малка представа с какво ми се  е завъртяла главата, че не мога да се сетя нищо свясно да запълня празните дупки около й.

И какво стана, тъкмо се запътиш на някъде, та спреш и се обърнеш.  И гледаш, гледаш, а не виждаш, търсиш нещо дето вече си забравил, а ти се иска да си спомниш. Защо ли? Ами щото си имаш излишно време за губене в безмислени действия и мисли.  Нямаш, нямаш, ама друг път. Не познавам човек, чието основно занимание да не е губенето на време. Имаме толкова излишно време, а все се оплакваме, че не ни стига. 

Ето сега и аз си губя времето, като се опитвам да си спомня, какво толкова умно исках да кажа, че и не се сещам.

 



Тагове:   мен,   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackroses
Категория: Забавление
Прочетен: 84234
Постинги: 17
Коментари: 35
Гласове: 2348
Архив