Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2007 12:20 - На теб!
Автор: blackroses Категория: Забавление   
Прочетен: 1562 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2008 10:21


Когато те прегръщам за раздяла
ръцете ми треперят от възбуда.
За следващата среща зажадняла
душата ми препуска лудо.

Когато съм със тебе съм кралица
и кралството ми твоя е вселена.
Нощта е мрачната светица
от наща похот покорена.

И в дебрите на мойта необятност 
се луташ недодялан и объркан.
Откриваш ме по малко, 
всеки път по - страстно
и всеки път по - лудо ме жадуваш!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blackroses
Категория: Забавление
Прочетен: 84200
Постинги: 17
Коментари: 35
Гласове: 2348
Архив